Subject: Nõustamine Kabli küla linnupüünise rekonstrueerimise kohta - PALKKODA OÜ
From: "Rando Keskpaik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 16:01:14 +0300

Tere!

Soovin nõu küsida seoses olemasoleva ehitise rekonstrueerimisega Pärnumaal, 
Häädemeeste vallas, Kabli külas.

Tegemist on vana linnujaama püünise konstruktsiooniga, mis on ehitatud 
kunagi vene ajal , aga ei ole arvele võetud. Planeerime samas asukohas vana 
konstruktsiooni asemele ehitada täpselt samasuguse uue konstruktsiooni (sama 
suurus, otstarve ja asetus). Ehitise kaugus lähimast teest jääb samaks.

Palun andke teada:

1.Kas 
selleks on vaja Transpordiameti ametlikku kooskõlastust või ehitusluba?

2.Kas 
antud piirkonnas on mingeid piiranguid või kitsendusi, mida peaksime 
arvestama?

3.Kas 
on võimalik sellist lihtsustatud juhtumit kiirendatud korras menetleda? 
Kahjuks on hanke tähtaeg juba 31 juuli ja me hakkame alles ehitusluba 
taotlema.

4.Kui 
pikalt transpordiamet seda menetleda võiks?

Lisasin manusena asendiplaani.

-- 

________________

Parimate soovidega,
Rando Keskpaik

RANDO KESKPAIK Ettevõtte omanikTiigi, 
Papisilla, Häädemeeste, Pärnumaa, ESTONIA, 86013t: 
<tel:++372+55698797> +372 55698797e 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
w  <http://www.palkkoda.ee> www.palkkoda.ee <https://www.facebook.com/Palkkoda>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xmenq3yLYMwn7u53WGh7c6kB-2Wm2gwB_pSmlA-RR22ZNQ-1xovac1NFElsZ_Z_QJRwR25gew> 
<https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wu7ZP4q8wacdWvlNDg0wOwuPFhrPQa86PhRq8tvSTmeaO1TYQu5Z2vk60E9raZoDDDC-bvYB0>

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle koopiad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient and may contain privileged or confidential information. 
Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If 
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender by 
reply e-mail and delete the original message and destroy all copies thereof.